Rött vin.

Fick hem en baginbox med rött italienskt vin häromdagen.

[bild lånad från calle.dk]

Riktigt gott faktist, 52 kr för 3 liter.
Tog mig ett glas igårkväll, för gårdagen var ett rent helvete.
Behövde verkligen koppla av.
Inte min dag för fem öre, jobbet gick inget vidare stressigt som fan.
269.000 pcs att packa och det är mkt :O
Massa folk i gångarna blabla.
Sedan skulle man orka träna efter det också, men blev dock bara kondition på en halvtimme för jag orkade verkligen inte.

Hoppas denna dag blir bättre, men det återstår att se.
En halvtimme kvar tills dom borde ringa ifall det blir nåt ute på H&M idag, annars blir det möte kl 9 på manpower istället.

haha jag har fått en finne stor som en krater mitt på näsan. NOT FUN AT ALL!
Gör ont som tusan faktist, och dunkar gör den så den har t.o.m ett eget liv. haha
Nej men stört är det, varför måste dom sätta sig så synliga jämt när man väl får en finne?
VAAVAVAVAVA !

Nu borde jag nog runda av detta innan det spårar ut helt, hade göttans!



bjuder på en bild från studenten 06.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0