Designen

Kanske dags att ta tag i designen också, fast det var länge sedan jag fixade med denna.
Och med photoshop överhuvud taget men kanske är på tiden.
Har printat en bild i huvudet om hur jag vill ha den, och det ska väl inte vara allt för svårt.
Frågan är bara om det blir lika snyggt som jag föreställt mig, måste kika fram lite koder etc också
för html det kan inte jag ^^ inte mkt iaf.


Fick sms från mp idag också, dom skrev DU ÄR BOKAD!
Så imorrn blir det tydligen jobb men det spelar egentligen ingen roll för det är bara tillfälligt och vissa dagar.
För att vi ska få bli kvar på MP så måste vi jobba varje dag där och det kan jag inte tro att det kommer hända inom dom närmaste veckorna iaf. tyvärr

Eller så går ni och shoppar massor på hm såjag får jobba? TACK!

HAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0