work work

Idag blir det jobb mellan 9-18 för min del på H&M Lagret, dessutom ska min kompis Johan
jobba där också samma tid så man får lite sällskap på bussen iaf =)

Annars då, jag har inte gjort så mycket sen sist jagskrev faktist.
Eller igår var vi hos thessan & Jonas och åt lunch jag och killen :)
sen tog jag en rejäl städning när jag kom hem.
Men köket blev aldrig av :/ haha :P
Får väl ta det ikväll eller så, jag hatar verkligen vårat kök blä.

golvet är urfult och skåpen likaså, hur mycket man än städar golvet så ser det skitigt ut.
Jag vill inte ha så, skulle vilja ha ett trägolv eller snyggare plastgolv iaf än nåt som inte ser ut
som äten korv utspottad på golvet.


Haha :D jag är knäpp jag vet.

Hade fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0