Stängt pga hot.

Dagen började med att jag skulle ta mig ner på stan för intervjumöte blahablaha.
Det var riktigt segt men iaf, det tog ungefär 1½ timme var verkligen inte sugen heller då jag är sjuk.
Förkyld och halsen gör såååå ont.
Efter det gick vi förbi arbetsförmedligen och hahah det var stängt pga hot.
LoL det var nån kvinna som hade ringt till deras växel och inte fick tag på rätt handläggare och hade hotat med att komma dit med pistol. Då stängde dom skiten, vilket berörde även försäkringskassan och skatteverket då dom finns på samma ställe numera.

Nåja, runt lunch kom syrrans kille ner och mötte mig.
Skulle hjälpa han och hitta ett jobb här i stan då han funderar på att flytta hit.
Han är bosatt i östersund i övrigt.

Gick faktist rätt bra =) tror inte det dröjer länge innan han hittar nåt faktist.
Nu är jag hemma men ska nog strax lägga mig en stund fick knappt nån sömn inatt.

Det där var lite av min dag :D
Hänt nåt kul hos er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0