Ett svar som var både bra och dåligt.

Ja fick ett svar som sög verkligen, att jag trodde jag bara behövde betala till dom 6 månader för att kunna söka inkomsrelaterat pga deras dubbla månader men det var om man fick beslut 1juli och jag hade fått 16 maj.
Så mitt räknas inte :( * DJUP SUCK *
Det andra var faktist rätt okej, jag kunde söka ersättning från dom samtidigt som jag pluggar
om jag får det för arbetsförmedligen villsäga :P
Så om jag bestämmer mig för att studera ska jag ner för att få ett intyg att jag ska avbryta
ugan för att börja studera men jag har inte riktigt bestämt mig ännu ^^

Nu ska jag faktsit ta och käka lunch för jag blev hungrig av att sitta i telekö i 25 min.


MP3: Taio Cruz - Break your heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0