Redan torsdag

och här sitter man med arbetskläderna readytogo.
Men ingen har ringt om nåt jobb idag heller så blir lite rastlöst idag.
Tänkte dra ut och springa men det kan jag inte heller, inte ännu iaf.
För jag är ju standby så likabra att vänta tills efter 9 iaf för då ringer dom inte.

Och blir det inte det så tar jag gymmet på förmiddagen, aldrig folk där heller då.
Och springa på löpbandet istället för ute är det ju inget vidare väder heller.


Och vet ni, kilorna rasar sakta med säkert här iaf =)
Sedan jag började jobba konstant på H&M Lagret så har jag tappat 3 kilo, förmodligen för allt man går där ^^
asskönt, sedan tränar jag ju också men har bara orkat 2 gånger i veckan hittills.


Men ja så fort klockan blir runt 10 så drar jag och pumpar på gymmet.
så vi hörs:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0