ruggigt trött

Haft en lång dag ute på H&M idag faktist, egentligen inte varit jätte mycket att plocka
men ändå har det vart massa folk? Så man fått stå och köa i evigheter i gångarna.

Fick bli lite jobb imorrn också tydligen dock är vi bara 6 st så det räknas inte
enligt mp på det här att det ska vänta.
För då ska dom boka in minst 10 pers varje dag. LYCKA TILL SÄGER JAG.
som att det bara skulle gå från ingenting till massor över en natt?

Iaf, trött är jag somsagt och ont i ryggen har jag.


Åskade gjorde det tidigare idag också, riktigt ordenkligt faktsist, men med min tur hann det sluta
tills jag slutade.
Ja som ville sitta på balkongen och kika på det fina åskvädret även fast jag avskyr det ^^ hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0