Kan den här dagen bli sämre?

det hoppas jag verkligen inte.
Mötet var verkligen inte vad jag väntade mig, men förmodligen är jag arbetslös om 2 veckor.
:'( pga att H&M inte har mkt att göra alls, och dom får inte ha oss gå på garantilön för längre så ändras det inte inom 2 veckor så ryker alla vi.
Jag vet inte hur jag ska känna, jag blev helt paff när jag hörde det där och sa inte ett ord.
Känner mig utnyttjad på nåt sätt, fast jag vet hur bemanning funkar.
Men iaf, visstid i 6 månader var ju vad vi vart lovade samt sommarjobb på H&M.
Men nu verkar det inte bli nånting av skiten.

Och det är ju ingen direkt bra timing heller då det är alldeles för sent att söka sommarjobb.
Så vafan ska man göra?

nej nu ska jag sätta mig och söka jobb istället.
fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0