Godmorgon

Äntligen fredag, fast ja inte har det varit mkt jobb denna vecka så man kan väl säga att det vart
en lugn vecka.
Blev jobb tisdag och torsdag och idag verkar det dött igen, det är totalt hopplöst egentligen.
Jag vill ha ett jobb där jag jobbar varje dag, och visst vi är garanterade garantilön men vafan vi har inte hunnit jobba upp oss ännu så vi får i princip inte ett skit för dom här dagarna. :(


Nåja, jag kikar ju fortfrande runt efter andra jobb för detta är ju tidsbestämt till september.
Men i Eskilstuna är det dött på den fronten, iaf för domjobb jag söker.
Bara massa lärare och läkare känns det som och ja hehe det kan man ju inte direkt söka :P


Vid 10 ska jag lämna in min cykel igen för jag vet inte vad dom gjorde när jag lämnade in den pga punkan.
Den rasslar något enormt så man skäms när man cyklar, vet inte vad som är fel.
Så det ska dom fan få ta och titta på GRATIS!
EFtersom det började när dom höll på.
Och efter det blir det att steka på balkongen med korsord idag :) ser ut att bli rätt
fint väder iaf idag. wonderful!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0