Godmorgon gottfolk!

Har varit lite tyst hos mig nu dom senaste dagarna ^^
sry for that!
Var hos mamma torsdag-söndag samt var uppe i dalarna från lördag/söndag.
Riktigt skönt att komma ifrån stan och bara sitta där, jag älskar verkligen stället.

På kvällen efter vi grillat gick vi ner och metade lite, fick dock ingen fisk men mysigt för det.


Aja, idag är det löning iaf och inget jobb idag som det ser ut just nu.
Men är standby från kl 7 så vi får se ifall dom behöver hjälp idag.
Jag hoppas på det, för det hänger på den här veckan om vi får vara kvar eller ej.
Har iofs ett annat jobb på G, som jag hoppas dom hör av sig denna vecka.
Det ger mig både längre sommarjobb och kanske vikariat efter annars timmar sålänge.
Men skulle vara rätt skönt att slippa detta med stanby hit och dit, samt svara på massa sms om man vill jobba eller ej.
Men vi får se helt enkelt hur det blir med det.

Nu vet ni iaf att jag lever så hade gött :)



HAHAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0