Balkongmys.

Jag kände för att tömma huvudet lite så jag tog och lindade in mig i en filt och satte mig på golvet på
balkongen och bara njöt.
Höra ungarna som fortfarande är ute och leker och alla fåglar som kvittrar.
Det är väldigt avslappnande på nåt vis, men nästa helg ska jag med mamma rakt ut i skogen till stugan
och bara njuta av tysnaden.
Att det kan vara så underbart egentligen men är man storstadsbo så.

Jag längtar något enormt faktist.


Letar fortfarande lägenhet, hittar inget som passar oss.
Sedan sitter jag och kikar på intensivutbildningar till körkort, jag måste ta det nu.
Kan inte hålla på och dra ut på det längre, och jag och Andreas skulle bli så mycket mer friare än vi är idag.
Kan åka och storhandla, kan dra på semester.
Tänk va fritt egentligen.


Fortsätter imorgon, nu ska jag duscha sedan sova gick upp väldigt tidigt imorse.
Natti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0