5 mars

Dagarna går så snabbt men det är fortfarande massor av snö ute.
Det har varit sol ett par dagar så det har varit skönt men nu längtar jag verkligen efter våren.
Alla fina blommor, se att marken och träden sakta får färg igen.
Underbart.


Jag trivs på nya jobbet, vi har riktigt kul tillsammans.
Dock är det väldigt svårt att sälja, men var väldigt nära 2 gånger igår ^^
Men man lär sig, var ju första 4 timmarna i telefon igår och säljchefen tyckte vi jobbade riktigt bra
så framåt går det :D
Igår var ju tåget inställd, typiskt såhär första dagen men vi fick ta buss då.
Dock kom vi några minuter försent men vi ringde i förväg och tala om det.
Men idag ser tågen ut att gå så då kommer man i tid :D
Kanske tar lite kort på hur min arbetsplats ser ut idag, men annars ha en bra dag sålänge!
Och helg ifall jag inte orkar uppdatera.

Fast idag slutar jag 16 så borde vara hemma runt halv 6 =) (slutar 17 annars)

Byebye!



Bjuder på en gammal bild, åååh ge mig mitt hår tillbaka. <3 haha
inte färgen då för den är ja gnöjd med nu men frisyren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0