Nygammalt jobb imorgon.

Trevligt trevligt.
Från noll jobb till två.
Hm men valet är gjort och hemvård it is.
Startar imorgon igen, och angående rubriken så är det för detta är ett jobb jag har haft
för ca 3 år sedan också.
trivdes som fisken men har inte gått att komma in i poolen pga jag saknar utbildning etc men dom
reglerna har dom tydligen tagit bort.
Så var och träffade chefen idag för min gamla chef ville ju absolut ha tillbaka mig så
klart man ställer upp =)
Men jobbar timmar fram till vikariatet börjar den 28 juni.

Deligering på onsdag också så man får ge mediciner etc.

Ser verkligen fram imot detta, ska bli riktigt kul.
Att mamma jobbar där är bara ett plus =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0