Dagarna går fort.

Det är redan juni och sommar.
Dagen ser ut att bli riktigt fin, blå himmel och varmt.
Jag är vaken tidigt som vanligt men jag är van nu, känns som man hinner med fler saker när man inte sover bort halva dagen ;P
Arbetslös igen iaf, i ca 2 veckor. Efter midsommar börjar jag ett nytt jobb.
Sommarjobb till en början men chansen att det blir en fast tjänst tillslut är stor.
Så det tänker jag satsa på istället för den här skiten med att bli inringd och sitta standby.

Jaha, saknat mig har ni väl gjort.
Har inte varit hemma ^^ men mer säger jag inte just nu.

Idag måste jag ner och köpa lite kläder, bland annat nya leggings samt linnen.
Färga håret tillbaka till brunt också, fast inte jätte mörkt tror jag för det blir nog riktigt varmt i sommar.





Sushi är äckligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0