Sökt massa jobb idag

Och känner mig faktist duktig :) har legat lite på latsidan och dessutom har det inte funnits så många jobb att söka.
Men då tänker ni, DOLDA JOBB!
Ja men där stod fantasin still men nu så.
Dom flesta jobb är sökta i västerås, ca 4 mil härifrån lätt att pendla dessutom.

Så hoppas man får något iaf. :) håll tummarna.

Här i stan på ams hemsida finns mest sjuksköterskejobb eller liknande samt industijobb,
där jag är helt chanslös.
I västerås finns det massa annat, bland annat restauranger och cafeer etc. :D
Mycket mer intressant hihih.


Förresten vet ni vad jag ska göra imorgon?
Åka skridskor med Thessan och Jonas, min sambo däremot var inte så sugen på att åka men han följer med :D
Jag kommer säkert slå mig gul och blå då jag inte stått på ett par skridskor sedan barnsben ^^,
Så uppdatering kommer imorgon kväll angående det :D haha
Peppad är jag iaf, ska bli riktigt kul.


Nehepp detta blev ett lite värdelöst inlägg om allt möjligt men hoppas ni orkade läsa allt.
Nu ska jag köra iordning maten tills sambon kommer hem från innebandyn, jag var lite för lat för att träna idag:D



Sådär slutar nog jag på isen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0