snöyran

Igår kan man ju tala om att det snöa, fyfan och blåste gjorde det också så det var stora driver överallt.
försökte gå till shellmacken och det var inte detlättaste då trappstegen hade snöat över så man
inte såg vart man gick.

Fram kom jag och hem utan att slå ihjäl mig, och när älsklingen kommer hem inatt
sa han att det knappt gick och gå och snö upp till knäna. Det ni.

Sitter här iaf och tråkar framför dumburken, har inte så mycket och göra.
Älsklingen sover fortfarande då han var uppe länge inatt vad jag hörde :P
Jag ska väl städa lite idag iaf har jagtänkt sedan hämta ut tågbiljetten innan jag drar och jobbar.
Efter det har jag faktist tänkt göra bodycombat.
Aldrig gjort eller sett hur det är men detär nog rätt tufft, vi får se hur det går :D
Men pröva måste man ju right?

Själv jobbar man idag också, syrran är bortrest men det ska nog gå bra ^^
Tar med mig korsord så jag har nåt och göra mellan passen då det är helt dött där.

Nåja där fick ni lite uppdatering iaf.
Kram

Kommentarer
Postat av: Emmelist

jättekul att du vill vara med :D ska sätta mig och välja ut finalisterna nu! ;)



var rätt många som ville vara med så tar en stund. :P

2010-02-21 @ 11:24:01
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Amanda

Usch va jag tycker snön börjar bli tråkig nu asså =/



Hoppas du har en bra dag!

2010-02-21 @ 11:24:24
URL: http://deevice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0