Liten snabbis

Kör en lite snabbuppdatering bara för att jag inte klarar av att hålla mig helt ifrån datorn ^^
Kan nog säga att det bor en liten nörd inom mig. HAHA!

Ikväll ska jag glo på melodifestivalen somsagt, verkar vara lite vettigare artister denna gång
men det återstår att se.
Kl 18 har jag och mamma satsat på hästar så vi ska se ifall man kan vinna nåt,
chansen är ju minimal men TÄNK OM!


Vad skulle ni göra om ni vann massor av pengar?
Själv skulle jag köpa hus tror jag och resa lite överallt bara för att urforska :D
leva livet, och såklart spara så man har när man blir gammal & grå.

Det var nog allt för mig idag men välkomna åter ;p



Kommentarer
Postat av: matilda

om jag vann pengar skulle jag köpa nya strumpor har typ hål i 50% av mina strumpor nu känner mig så fatiig

2010-02-14 @ 14:30:33
URL: http://ankapanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0