Förlåt för dålig uppdatering.

Igår efter jag kom hem från träningen hade älsklingen lagat mat och tänt massa
ljus i hela lägenheten :) underbart att komma hem till. <3
Så det blev bara mys resten av kvällen därav dålig uppdatering.

Men nu är jag back on track hoppas jag.
Träningen igår gick rätt bra men måste säga att det kändes att man fortfarande
var lite förkyld för det blev mycket jobbigare än vad det borde :P
Men skönt att röra på sig iaf.

Vad man ska hitta på idag har jag inte bestämt men blir nog kika lite på serier sedan
fixa med en ny design till mig själv. Om jag nu klarar av det ^^,

sådär nu vet ni att jag lever iaf, seeyou later!



Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

sv; jag ska räkna rösterna ikväll. Så då presenteras vinnaren =)



Är det spännande? ;)

2010-02-16 @ 13:45:59
URL: http://FOTOGRABBEN.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0