Godmorgon torsdag.

Veckan närmar sig ett slut åter igen, och jag kan inte säga mer än att jag längtar.
Har varit riktigt slö denna vecka men den har hittills gått fort förutom igår då :p
Det var nog världens längsta dag kändes detsom.

sen vaknar man idag och det är snö ute? wtf.
Tycker inte riktigt om vädret i sverige längre, vinter ena dagen sommar andra haha.
Stört är det.

Fick lite sovmorgon idag, för jag får nämligen skjuts till jobbet och då kommer arbetskamraten inte förrens
runt halv 7 här vid macken så :D
Men jag är iaf uppe kvart i 6? :S jag är störd, men kan verkligen inte slappna av efter att killen gått upp.


Förresten, var och kikade på en lägenhet igår, en tvåa.
Inte alls långt från oss men den var sjukt liten.
inte ett dugg bra planerat tycker jag så verkligen NEJ.
Och inte värd så mkt pengar.
Vill gärna ha en trea men kan även tänka oss en tvåa ifall den är tillräckligt stor.
Men det är bara att forsätta leta :)

Nej nu ska jag tvätta av ansiktet lite sen packa sakerna som ska med.

Hörs!




ska ta och klippa mig också, ska ringa och boka tid idag tror jag.
För denna månad får jag lite mer pengar än jag brukar, och min första lön kommer ju tyvärr inte förrens nästa månad men. =) och ska nog färga tillbaka håret till ljusbrunt också... Förlåt gumman. :(
saknar dig. Hör av dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0