Dunkar musik.

Klockan är bara nio men jag dunkar musik iaf :D dom flesta är ju på jobbet iaf så.
Eller ja så högt har jag ju inte iofs heller ^^
Nåja, peppar mig själv inför turen till gymmet idag.
Ska pumpa slut på mig själv, jag känner sånt sug faktist haha.

Men först ska jag iväg och hämta addes cykel som tydligen är klar, så jag ska provcykla den
lite till gymmet för att se ifall den håller denna gång annars lämnas den tillbaka för att få pengarna tillbaka.

Återstår att se, efterdet till arbetsförmedligen och skriva ur sig.
Fyfan va skönt det ska bli :) och en påskrift behövs också till mina papper sen är jag fri från dom
i åtminstonde ett halvår. :D

Letar lägenhet också, nån som har tips på några bra hyresvärdar i eskilstuna?
gärna privata =)

TIPSA OSS!!

Nehej hörni, seeya later alligator!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0