Morgonen började lite segt.

Satt som ett dött mongo och väntade på att mötet skulle börja idag, vet inte riktigt vad det var med
mig denna morgon faktist men humöret var verkligen i botten.
Men överlevde mötet iaf, och sedan bjöd min vän Johan mig på fika och lite snack.
Alltid lika trevligt faktist.

Nu sitter jag här och funderar lite hur jag ska göra om bloggen men det orkar jag inte med nu.
Tänkte ta och beställa hem ett par skor och en sportbh till träningen om jag hittar någe bra och billigt.

Halv 5 börjar mitt pass idag, ska ner till gympozz och köra ett medelpass, tänkte först köra lite lunchpump
men glömde såklart träningskläderna hemma så jag får helt enkelt ta det som passar istället.


En peppande låt för mig just nu är;
Taio Cruz - Break your heart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0