Haft lite fotosession med mig själv.

Och jag har precis insett att våran digitalkamera är inte bra inställd för om ni tittar noga på denna
bild så ser ni är färgerna blir gråa på vissa ställen :/





Nåja varsegoda iaf :D
Nu sticker jag till stan med mamma så jag vet tyvärr inte ifall det blir nån mer uppdatering förrens
imorgon kväll då jag förmodligen inte har tillgång till datorn där hemma ^^,
Men vi får se ska försöka.

Glöm inte att rösta på mig också hos hobbyfotografen, länk finns här

Ha en fin helg allihopa!

Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN

sv; okej =) Tack för dina röster =)



Hittade du något på stan? =)

2010-02-13 @ 11:28:54
URL: http://FOTOGRABBEN.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0