Fyf*an va det är kallt.

Gick hem från stan idag men vad stel man blir i kroppen, det är riktigt kallt ute.
Vet inte hur många grader men mina ben var helt frusna, fingertopparna gjorde t.o.m ont i tjocka vantarna för kylan gick igenom. Ont i huvudet som tusan pga dethär.

Nu är jag fan trött på vintern GE MIG VÅR!


Mötet kändes värdelöst att gå på btw, vi var 3 st där av 10 för dom andra
behagade sig visst inte o komma. Men synd är det väl för dom för dom blir av med pengarna idag
pga att dom inte dök upp :p rätt åt dom.
Hade iaf rätt kul vi som kom, men nu är man hemma igen.
Sitter och väntar på ett paketavi men har inte fått det ännu, posten har varit här med räkningarn iaf. :/
Men men, posten är alltid lika seg på att ge mig saker i tid.
Funderar på att städa faktist, men behöver bara komma igång det är ju det värsta.
Och vid halv 5 blir det träning igen, har saknat det.
Dock är jag ju fortfarande förkyld men har inte ont i halsen så i med lite nässpray och sedan inte
ge gärnet för mycket så ska det nog gå bra =)

Nån av alla mina nya läsare som har lust och tid med en design till mig? ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0