13 februari

Månaderna går väldigt fort, knappt så man hänger med i svängarna.
Snön borde ha smält nu men det har den inte, har massor massor av snö och tydligen skulle det komma mer
men inte här som tur är ^^,
Jag är glad att vi haft en vinter som jag aldrig sett förut, snö precis hela tiden utan att smälta
bort. Men när man är vuxen utan barn så känns snön inte lika kul längre tyvärr.

Tycker att det kan börja smälta nu så våren kan komma, höra fåglarna kvittra och vårblommorna
som försöker komma upp ur marken. Tänk va underbart.

Tyvärr dröjer det nog ett tag till men drömma kan man ju alltid göra =)

Ska ta och fixa iordning mig snart för att ta mig ner till stan och möta mamma, Ska sova
där ikväll hade jag tänkt och kanske kolla på melodifestivalen.
Men den var riktigt dålig i lördags så jag vet inte om det är värt det precis.

Och imorgon VET NI är det alla hjärtans dag.
Vad ska ni hitta på för nåt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0