dålig uppdatering pga jobb

alltså jag är totalt jävla slut i huvudet rent utsagt efter en lång arbetsdag med bara snack i telefon.
Det är sjukt hur mycket man använder hjärnan haha jag är inte van ;)
så därför när jag kommer hem slänger jag i mig lite mat, myser med karln och glor lite på tv.

Det tycker jag är viktigare just nu faktist tills man kommit in i rutinerna :D
Har dock vart en jobbig dag idag med inställda tåg som vanligt och väldigt väldigt mycket
sura kommentarer och lurar i öronen idag :P
Men somsagt det är perioder sen är ju säljare världens bästa jobb eller hur? ;P
hahaha årets skämt.

nåja jag lever iaf så vill ni nå mig finns jag på telefonen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0