Tjilivippen!

Vart hemma en stund, har hunnit duscha och ätit omelett till middag riktigt gott faktist.
Känner hur träningsvärken redan kommer krypandes hah.

Medelpasset var faktist riktigt bra för mig, man får upp kondisen fast jag har dock inte
så bra haha men det går väl rätt fort att träna upp om man bara sköter och går på sina pass :D

Situpsen kändes i magen direkt eftersom jag är så otränad så om jag kan röra mig imorgon återstår
att se.
Nu ska jag gå och lägga mig framför tvn och tat lite lugnt.
Hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: Babbi - Bloggdesigner, ny design 3:e!

Gud vad du ligger i bra gjort sånt orkar inte jag!

2010-02-08 @ 23:30:59
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0