Sjuklingen

Jag har inte direkt blivit bättre inatt, men gick lättare att sova dock.
Nu har jag istället hosta också, suck vad jag HATAR att vara sjuk.
Men riktigt glad över att det är en jobbigare förkylning istället för magsjuka som går nu,
då hade jag fått spader. haha.

Så vad händer hos oss idag?
Ingeting, ska bara tat lugnt och sitta och glo på lite film tror jag.
Andra avenyn släpps ju idag kl 9 också så finns saker och kolla på medans killen arbetar :)

Och imorgon måste jag tyvärr försöka ta mig ner på stan också för påskrift på min närvaroansökan,
jag vill så gärna börja plugga eller nåt istället och bli nånting men det får jag inte göra sålänge jag är i UGA (ungdomsgaranti för ungdommar) och det är ju tyvärr därifrån jag får mina pengar.
Tänker heller inte ta lån för att plugga upp ett ämne innan så what to do?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0