I need a miracle

I need a miracle fick jag från en låt jag lyssnar på då min fantasi är på noll : )
Känner mig lite duktig nu när jag rensat badrumsskåpet och städat toan.
Skulle nog behöva ta tag i mina necessärer med smink också :D

Men det kanske blir av senare.
Sitter och kikar runt lite på ett köksbord, vill verkligen ha ett nytt.
Dock kostar dom ju lite, för vi har lite speciella krav.
Te.x stolarna ska vara liknande.



dock kanske i tyg och annan färg. :) beroende på vad vi hittar.
Men det kostar ju tyvärr skjortan men ett köksbord behåller man ju många många år.
Det vi har nu fick vi från sambons mamma som är från när han var liten.
Stolarna är trasiga och bordet går knappt att luta sig mot ifall skivan är ute för då tippar de tnästan :D haha
så vi äter aldrig där tyvärr, och jag saknar att äta vid köksbordet.

Har ni nåt tips på nån bra sida som säljer köksmöbler?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0