En ny hårddisk?

Skulle faktist behöva det tror jag, dock har jag ju 200G ledigt på D disken men jag vet inte det drar mycket från C: faktist även fast jag installerar allt på D :/ nåja
Såg nyss på komplett.se att en hårddisk med 500G för runt 450 kr vilket är rätt bra pris.
Får fundera på saken iaf.

Killens alla hjärtans dag present kom idag, hehe jag har ju redan fått mina =) mig spelar det egentligen ingen roll om när man får dom men.
Ska berätta vad jag fick, en skitsöt mugg där det stod jag älskar dig på och i handtaget på muggen
var det ett litet hål där skeden skulle sitta som var formad som ett hjärta.



Sedan fick jag ett ljus som luktar skitgott verkligen även när det inte är tänt.



Vad jag köpte till honom får jag visa en annangång ifall han skulle tjuvkika här ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0