Godmorgon.

tänkte ge er lite uppdatering så ni vet att jag lever :)
Haft en rätt skön arbetsvecka, den har gått snabbt men får väldigt ont i mina fötter av stålhettan men det släpper väl så småningom.
Annars har jag även en hosta som aldrig vill släppa, pain in the ass.

Jaha ha, och äntligen kom fredagen.
Skön dag, skulle bara vara 15 inhyrda idag vilket är jättelite vi brukar vara runt 30-40.
=)
Så blir en soft dag i gångarna idag tror jag.

Vet ni vad som hände igår?
mitt i lunchen gick brandlarmet så alla sprang ut, inom ett par minuter var brandkåren där med brandchefen.
Det var tydligen ingen övning men ingen brand heller utan en hantverkare som hade gjort nåt så larmet gick igång.
Lite creepy var det faktist innan man visste nåt.

Nehe ska packa klart träningsväskan också för det blir träning efter jobbet.

Seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0