Äntligen fredag.

Men den börjar ju inge vidare.
Vaken redan nu och inget jobb idag som det ser ut, H&M hade inget att göra i princip som det lät igår.
Men vi står på standby alla heltid/visstidare och kan bli inringda när som på morgonen IFALL
det n skulle ändra sig. Skit kul, NOT.

Det här är nog det värsta jag vart med om på länge iaf, att behöva sitta och vakta telefonen ifall att.
Får inte gå ut elelr göra ett skit fram till typ lunch.
Utan ringer dom så drar jag a.s.a.p

Irriterande att inte veta verkligen, skulle det nu inte bli jobb alls idag så får vi iaf garantilön
men förlorar runt 50 lappen i timmen på det.
 Men bättre än inget right?


Jaha, när klockan väl närmar sig lunch och ingen har ringt så ska jag nog ta mig ner på stan.
Boka klipptid och köpa hårfärg tänkte jag :)
Samt shoppa lite kläder, behöver verkligen nya.


Nehe, om man ska dricka lite kaffe kanske är jätte trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0